Siste nytt fra styret

Sommerkroppen tok sommerferie
3. juli 2024
Nå er hyttevaktlistene klare
2. august 2024
Det er avholdt styremøte i Gimle IF
Tid og sted: Klokka 18 på Venåshytta mandag 29. juli 2024

Møtt: Dag, Oddbjørn, Knut, Tone, Benjamin, Morten

SAK 1: ØKONOMI
a. Status regnskap/kontoer pr. dags dato:
God kontroll – ang sponsorer; Morten ordner Gimles hjemmeside ifht våre sponsorer. PEAB følges opp med ny forespørsel.
b.Status. stolpesalg:
Totalt 16 fornyelser er sendt ut i juni/juli , og vi regner med at alle fortsetter
SAK 2: GIMLE-LØPET
Dato: 22. september 2024
Kjøres som et prosjekt nr 4 i 2024 med en totalramme på 15.000 kroner gitt av Berg sparebank. Tone informerer Britt. Morten sender forespørsel til banken.
Benjamin har bestilt og mottatt medaljer, startnummer og mål- og startseil
Det blir en fem kilometer rundløype som løpes to ganger av de som skal løpe 10. Benjamin endrer starttider; barn starter kl 11, 5 km 11.30 og 10 km 12.
Morten sjekker om vi har nok plastkrus til drikke. Bør ha 500. Vi lager sluse etter målpassering for å holde orden på løperne. Start og mål på Venås.
Rundt 1. september intensiverer vi markedsføringen av løpet.
SAK 3: HYTTEÅPNING
Dato: 22. september med Tippetrim
Vaktlister: forslag er laget og vil bli sendt ut om ikke lenge
Vaktinstruks: Noen justeringer blir lagt inn og sendes sammen med vaktlistene til alle på epost.
SAK 4: DUGNADER
  1. Kjøkkenløypa – sluttføring prioriteres nå i høst
  2. En del av veden må inn i skjul og skur – prioriteres
  3. Maling av hytta – lift ønskes 21. august for sluttbehandling i høyden. Arne kontaktes.
  4. Merking og kloppbygging av løyper- karttavler og infotavler henges opp snart og siste løype merkes. Klopper bygges når tiden tillater det.
  5. Vask av hytta mandag 16.9 gjennomføres
  6. Hoppbakken utsettes til vinteren/neste vår.

 

SAK 5: UTLEIE AV HYTTA
A. Fordeling nøkkelutlevering august
Morten ordner nøkkeloverlevering for de som skal leie hytta 10. og 11.august,
Oddbjørn ordner 17 og 18. august og Morten ordner 31.8 og 1.9.
B. Ny utleieansvarlig:
Morten og Dag går igjennom rutinene og legger noen nye planer for en mulig todelt arbeidsfordeling.

 

SAK 6: DIVERSE
A. Innkjøp av overtrekksmadrasser: Bestilt og mottatt
B. Trimrom og Led-lys – kake til sponsorer onsdag 14. august kl 10.30 på Venås
C. Torsdag 5. september: Åpning av merkeprosjekt Venås-Høyåsmarka på Høiås klokka 12. Ordfører og varaordfører kommer, grunneiere invitert.
D. Spillemiddelkurs- Morten deltar på Teams-kurs i slutten av august
E. Lavvoen bør utbedres/bygges om?
Vurderer å bygge gapahuk i stedet – vi sjekker behov og nødvendighet
F. Vi trenger en beitepusser til klipping av gress av akebakke og lysløypa – mulig kostnad; ca 25.000 kr. Morten undersøker med Halden SK om vi kan spleise på en slik.
Neste styremøte: Mandag 26. august 2024

Morten (ref)