Du kan eie en stolpe i lysløypa

Bestill en stolpe i
lysløypa på Venås

Gimle IF har som hovedmål å legge til rette for turaktiviteter for store og små i Halden-marka. Et av tiltakene er å vedlikeholde lysløyper og merkede stier, samt oppkjøring av skiløyper på vinterstid. Dette gjøres på dugnad av foreningens medlemmer. Utgifter til strøm til å holde lysløypa i drift, pukk, skilting, materialer, drivstoff og vedlikehold av maskiner dekkes av Gimle IF.

For å dekke noen av disse utgiftene ønsker vi å selge stolpene i lysløypa på Venås. Fyller du ut skjemaet på linken under sender vi en faktura til oppgitt fakturaadresse og stolpen er din for to år, 2021 og 2022. Du får ditt eget navnskilt på stolpen som et synlig bevis på din støtte
Det synes vi i Gimle IF hadde vært veldig hyggelig.

Fyll inn skjemaet Eie en stolpe her

Her ser du hvem som har kjøpt seg en stolpe i lysløypa på Venås. Dette er både privatpersoner og bedrifter. Bedriftene har en fin mulighet til å markedsføre seg for alle turgåerne som bruker lysløypa. Både bedriftene og privatpersonene ønsker å støtte Gimle IF for at vi kan gi turgåerne lys i lysløypa også i tida framover.