Nå er hyttevaktlistene klare

30. juli 2024
Fin fjelltur til Finse og Blåisen
10. august 2024
Hei og takk for at du stiller opp for Gimle Idrettsforening
Hyttevaktlistene og hyttevaktinstruksen på Venåshytta høsten 2024 og våren 2025 er nå klare.
En viktig inntektskilde for foreningen vår er kiosken på Venåshytta, som vi i år har tenkt å åpne for publikum søndag 22. september. Da blir det også Tippetrim og Gimle-løpet skal arrangeres.
Nytt i år er at vi  har hytta åpen fra klokka 10 til 15, slik også de andre sportshyttene i distriktet har.
Dersom oppsatt vakt ikke passer, må du selv sørge for å bytte med andre på listen. Derfor er det satt opp mobilnummer til alle på listene.
Også i år har vi fått med oss Berg sparebank på en vaffel- og kaffeavtale, som gjør at vi kan sette ned prisen på disse varene.
Som dere ser vil det også i år bli forsøkt å avvikle Tippetrim den andre søndagen i hver måned så lenge vi har hytta åpen. Vi åpner også hyttesesongen med Tippetrim. Vi har satt inn ekstra mannskap på Tippetrim-dagene, da det normalt sett er mer publikum da.
 PS 1: Har du en Gimle-draktoverdel så bruk den gjerne under hyttevakta.
 PS 2: Husk at alle som står på hyttevaktlistene og er medlem av Gimle IF får leie hytta til halv pris. Det gjøres på post@gimle-if.no.
 Er det noe uklart kan du ringe Knut Vingerhagen på 99612815 eller til Morten Paulsen på 99205328.
  Takk for at du gjør en viktig jobb for Gimle IF.
  Hilsen styret i Gimle IF
HER ER HYTTEVAKTLISTA: