Betaling av medlemskontingent

Gimle IF kjører stereo
27. mars 2014
Nordeajoggen starter Mandag 31 mars!
30. mars 2014

Nå er det tid for betaling av medlemskontingent og treningsavgift for 2014 !

Kontingentene er de samme som i fjor – men nytt av året er familiemedlemskap og at man deltar gratis på Nordeajoggen!

Vi flytter samtidig medlemsregisteret vårt over til Idrettens egne databaser – og trenger derfor mer informasjon fra dere medlemmer.

For å hjelpe oss med denne jobben, ber vi alle medlemmer om å sende en e-post til post@gimle-if.no med følgende info: Navn, adresse, fødselsdato, mobiltelefonnummer, e-post adresse – dette må vi ha på alle medlemmer, så sender du for en hel familie/husstand må du skrive alt dette for hver enkelt.

Medlemsskap koster i år:

Barn til og med 19 år: 150,-

Voksne fra 20 år: 250,-

Familie (I samme husstand): 600,-

Treningsavgift for de som er med og trener aktivt i en av gruppene eller bruker treningsrom/dusj/badstue på venås:

Barn til og med 19 år: 100,-

Voksne fra 20 år: 200,-

Familie (I samme husstand): 400,-

NB! Del helst opp innbetaling av kontingent og Bruksavgift i to innbetalinger, da er det lettere for kasserer å se hva beløpet gjelder. Skriv også i merknadsfeltet at det gjelder bruksavgift eller kontingent og navnet på personen/familien.

Betales til Gimle sin konto nummer: 1105.20.27456