BLI MEDLEM I GIMLE IF – Trening for HELE familien!

Gimle IF Rekrutteringsturne 2016 !
25. oktober 2016
Kortbetaling i Kiosken på Venåshytta
25. oktober 2016

Velkommen som medlem hos Gimle IF – vi ønsker flere medlemmer og nye treningskompiser!mathilde_ostfoldsprint_strupe-beskaret

Det viktigste vi jobber med i Gimle IF er:

IDRETTSGLEDE – LEK – VENNSKAP – FAMILIETRENING!

Alle skal ha det gøy på trening og glede seg til neste ukes trening!

Gimle IF jobber også målbevisst med å bygge sterke vennskapsbånd på tvers i hele barnegruppa og foreldrene, så alle kjenner alle og ingen blir utelatt.

Treningene foregår utendørs hele året. Vi trener grunnleggende kondisjon, styrke og kroppsbeherskelse med fokus på idretten orientering.

Treningene er for barn og unge fra 3.klasse og oppover. Det er dusj og badstue etter hver trening og kveldsmat etter treningen hver torsdag.

TRENING ER HVER MANDAG OG TORSDAG kl. 1800 PÅ VENÅSHYTTA.

Vil DU være med på trening – kontakt Gimle IF på:

post@gimle-if.no eller send sms til 45665551

Praktisk info:

Det koster bare 250,- pr. år for barn å være medlem og trene. Voksne 450,-  Familie 1000,-erlend_ostfoldsprintstrupe2_20160503-komprimert

Gimle betaler så alle startkontingenter for alle barn opp til og med 19 år!

Du trenger joggesko, treningsbukse og treningsjakke for å være med på trening. Når det blir kaldere må du ha lue/hansker og super/ull under.

Når det nå blir mørkere trenger man en god hodelykt. Spør oss gjerne om råd før kjøp av lykt. Vi kan anbefale gode og billige lykter.

Gimle IF har egne klubbdrakter man kan kjøpe hvis man ønsker og også gode avtaler med leverandører av terrengsko, treningstøy m.m.

Gimle har ikke noe stort dugnadspress eller salg av kakebokser etc. Foreldre har noen kveldsmat-vakter på torsdager gjennom året og ellers er det frivillig å hjelpe til når Gimle har noen få arrangement gjennom året.

VELKOMMEN TIL OSS – VI ØNSKER OSS FLERE TRENINGSKOMPISER!

Hilsen Barn og Unge i Gimle IF!