Damegruppa starter opp treningene

24. august 2020
Vi går til Linnekleppen
30. august 2020

Damegruppa starter opp treningene fra Venås onsdag 9. september.

Foreløpig blir det treninger utendørs og det er meningen å starte klokka 19. Muligens kan dette tidspunktet bli endret i og med kortere dager og mørkere kvelder.

Det blir ikke anledning til dusj og badstue ennå, men når damene er ferdige med sin treningsøkt ute, så benytter de peisestua og kjøkkenet etterpå for sosialt treff.

Smittevernsregler gjelder fortsatt, 1 meters avstand og vask og antibac.

PS: Vi tar også med at den overbygde utegrillen som er renovert av Fredriksten Rotary offisielt skal åpnes onsdag 2. september klokka 18.30. Da vil representanter fra foreningen komme og gi litt info.

Vi blir rundt 10 forhåndspåmeldte personer fra Gimle IF som vil være tilstede under arrangementet.

PS2: Vi informerer også om at neste styremøte er tirsdag 1. september klokka 19 på Venås.

Har noen innspill å komme med  til styremøtet er det bare å sende det til eposten: post@gimle-if.no