Det blir årsmøte på Venåshytta

På tur fra Brekke til Brattås
8. juni 2021
Vått men flott på årets siste vårtur
15. juni 2021

Klubba til Gimle IF

Kommende mandag 14. juni klokka 18 avvikles endelig årets årsmøte, og etter at de nye smittevernreglene i Halden nå er kjent kan vi møtes fysisk på Venåshytta.

I følge reglene er det fra og med 11. juni lov å være opp til 50 samlet innendørs, så lenge vi kan opprettholde avstandsregelen. Og det klarer vi. Dere som kommer må skrive dere inn i en gjestebok med navn og mobilnummer slik at vi har en oversikt over hvem som er til stede, i tilfelle et smitteutbrudd.

Vi skal utnevne fem æresmedlemmer under årsmøtet og disse vil bli offentliggjort der.

Det vil bli servert kringle fra Motz, kaffe og drikke når årsmøtet er over.

Alle papirer til årsmøtet finner du på den forrige årsmøtesaken, «Her er sakspapirene til årsmøtet» her på hjemmesiden til Gimle. Print ut et eksemplar å ta med deg hvis du ønsker.

Vi kommer til å  vise dokumentene på et lerret i lokalet også.

Et begrenset antall papirutgaver av årsmøtepapirene ligger på Venåshytta.

Alle er hjertelig velkommen.

Hilsen styret