Hytta er vasket- nye drakter kan prøves ut uka

TIPPETRIM PÅ VENÅS 14.november
7. november 2021
Tippetrim i typisk novembervær
15. november 2021
Etter vask av hytta var det tid for pizza og brus.
Slik ser folien til draktene ut, med noen av sponsorene. Den ene o-draktoverdel, den andre treningsdress.

Mandag 8. november møttes rundt 15 Gimle-medlemmer for vask av hytta og prøving av nye drakter fra Trimtex.

Et utvalg av treningsdresser for herrer og damer blir nå lagt ut på Klubbrommet på hytta og kan prøves når som helst fram til kommende søndag 14. november. For de som ikke har tilgang til hytta med nøkkel, er det muligheter onsdag formiddag og søndag under hyttas åpningstid fra 11 til 15.

Vi regner med at nettbutikken til klubbens medlemmer hos Trimtex åpner for å kunne handle i løpet av de nærmeste 14 dagene. Dette vil det bli opplyst om her på hjemmesiden og sendt ut på epost til våre medlemmer.

Der vil det også bli opplyst om hvordan du bestiller.

VASKET HYTTA

Ellers gikk kvelden med til vask av hytta. Dette ble ekstra godt vasket: Kjøkkenet, lille peisestue, disken til kiosken, herre- og damegarderoben, dusjer og badstuer, vaskerommet og klubbrommet.

Etter vask var det hyggelig sammenkomst med pizza og brus.

Styret takker alle som bidro til å vaske hytta denne gang.