MANDAGSTUR NR.3. 2016. 1.febr.

SKILØYPENE ER PREPARERT!
13. januar 2016
MANDAGSTUR. NR. 4. 2016. 15.febr.
7. februar 2016

Det ser ut til at det meste av snøen vil forsvinne i løpet av denne uken, så da satser vi på tur igjen.

Området blir det vi kan benevne som Ertemarka vest.

P blir på Ertemoen. Derfra følger vi skiftesvis Myraneveien og Olavsleden sørover. Tar med en svipp innom jettegrytene. Vi drar videre sørover via Orremoen/Klampedalen til Kleppermoen og går gjennom Myrane/Østbygrenden til Myrane stasjon. Derfra går vi til neste stasjon  –  Ankersporet. Ferden videre går opp til Brudemoen, over Rothaugen og i sørhellingen av Klepperfjellet mot Holevannsveien og til Hagetjern. Lunsj der??

Etter pausen er ferden videre planlagt nordover til Holevannslia, vestover mot Setertjern og Seterhaugen og til Lille Erte. Kikker på skianlegget på vei ned mot P.

Mat, drikke og noen kubber må vi ha i sekken. Ellers er det fritt fram hva du bringer med.

….. og velkommen på tur i Ertemarka skal du være!

Coop/Næridsrød kl. 10.00.

Husk at turene våre også annonseres på facebooksiden gimle-if mandagsturer. Der kan du se bilder fra turene våre og lese turreferat. Du trenger ikke være medlem av Facebook for å følge siden.