156.000 stolpebesøk i Halden!

Kveldsvandring i Ulveholtets rike
14. november 2023
Tur-o-sesongen over- fortsatt populært
19. november 2023
Årets stolpejakt ble avsluttet i Halden og Aremark 1. november.
Det har vært en god sesong med høy deltagelse.

Aremark hadde en fin framgang med 1154 registrerte jegere og i Halden ble det også en økning fra året før.

Hele 5206 jegere fant veien til Halden og det er registrert over 156.000 stolpebesøk.
Takk til Marker Sparebank som ny sponsor for i år, samt Sparebank1Stiftelsen Halden og Berg Sparebank for den økonomiske støtten som gjør arrangementet mulig.
Det ble totalt satt ut 90 stolper på kartområdene:  Fossby i Aremark, Tistedal,  Sauøya + sentrum syd og Schultzedalen.
Det ble også i år trykket opp en 8-siders brosjyre med alle kartområdene, med en enkel veiledning og slik at man kunne ha en papirversjon å benytte.
Stolpejakten har vært et samarbeidsprosjekt mellom Gimle IF og Halden Skiklubb som står for kartutvikling, trykking av brosjyrer, betaling av lisens til Stolpejaktforeningen og for utsetting av stolpene.
Vi er klare igjen for et nytt arrangement i 2024!