90 år er ingen alder for spreke Tor

Tok lunsjen ved Smalørvann
4. november 2021
Neste mandagstur blir en mørkevandring
7. november 2021

Tor Hernes blir 90 år 5. november og ble feiret på Venåshytta med kake og blomster under veterantreffet noen dager før bursdagen.

Som Trygve sa i sin lille tale til jubilanten, så har Tor innehatt de aller fleste verv i klubben.

Fra 1971 til 1973 var Tor leder av klubben og har vært leder av orienteringsutvalget, hyttestyret og hatt sentrale oppgaver i klubben. Blant annet skrev Tor beretningen til klubbens 75-årsjubileum som i dag betraktes som en klubbens «bibel» når du skal ha greie på hva som har skjedd i klubben opp gjennom historien.

Tor er vår skiltmaker og holder orden på verksted og oppslag inne på hytta. I dag er han også medlem av klubbens kontrollutvalg, sammen med Nils Gundersen.

På den idrettslige fronten må vi nevne at Tor er kretsmester i orientering i klassen H-60 fra 1995.

I 2021 deltok Tor under i alle fall ett av IFEs o-løp og fortsatt er Tor med på innetreningen på Venås i regi av Trygve Fosse.

Vi gratulerer Tor med den store dagen!