Bli med på valgdugnad for Gimle IF

5. juni 2021
På tur fra Brekke til Brattås
8. juni 2021

Gimle IF har sagt ja til valgstyret i kommunen med å stille med noen valgverter under Stortingsvalget 2021 som avvikles søndag 12. september og mandag 13. september i Halden.

Ta en titt på skjemaet fra kommunen.

Der kan du velge ulike klokkeslett og valglokaler du kan stille opp i. Alle som stiller opp får timebetalt og disse pengene går til den klubben du stiller for. Dette er gode penger å ta med seg for Gimle IF.  Dermed gjør du en viktig og god dugnadsjobb for klubben!

Har du lyst til å bidra en av disse dagene så gi beskjed til Morten Paulsen på 99205328 eller send en epost til mortenpaulsen1956@gmail.com. Frist for tilbakemelding er søndag 13. juni. Da sender vi et felles skjema på de som har meldt seg på til kommunen.

Dette er hva kommunen skriver til oss på en post:

Tusen takk for tilbakemelding om at din klubb kan bidra med valgmedarbeidere under årets valg!

Nå er stemmestyrer valgt, og nå er det tid for at valgmedarbeidere kommer på plass, og vedlagt følger påmeldingsskjema som kan fylles ut og sendes i retur.

Hver enkelt kan velge mellom tre valgsteder og vi vil prøve så godt det lar seg gjøre å hensynta de enkeltes ønsker.

Vi gjør også oppmerksom på at hvis en valgmedarbeider blir syk og ikke kan jobbe, så MÅ vedkommende gi beskjed til oss, og ikke dere, slik at vi får skaffet «vikar». Vi kommer tilbake med navn/ telefonnr.

Det er derfor vi må ha noen personer som er i beredskap og som kan stille på kort varsel.

Vi har ikke satt opp tidspunkt for kurs/ opplæring ennå, men dette vil bli gjennomført i august (uke35/36) og vi håper at vi kan gjennomføre dette som fysiske møter. Vi kommer tilbake med informasjon om dette.

Vi ser fram til et godt samarbeid, og igjen, tusen takk for hjelpen!

For arbeidsgruppen Valg 2021

Margunn Holmberg Hansen