Treningstøy i gave til Romania-barn

27. oktober 2021
Vi inviterer til draktprøver 8. november
28. oktober 2021

I dag har vi i Gimle IF gitt treningsklær til H2H som hjelper barn i Romania.

Tom Nicolae Andreassen, som er krumtappen og drivkraften bak den flotte foreningen kom til Venås og var veldig glad for gaven.

Dett er hva Tom skriver, og som også skal legges på sidene til H2H:

«Ny hjelpesending snart klar»

«Det er godt og endelig få sendt ned alt det fine dere gir oss i Hand2Hand.
Vi har nylig hentet en super ladning med friluftsklær fra Gimle Idrettsforening i Halden.

Vi møtte opp på Venåshytta og fikk utlevert flere kasser med nye T skjorter, bukser, orienteringsplagg etc.

Dette kommer til stor nytte når vi sender dette til vår medarbeider i Romania, Alexandra Radescu.
Hun sørger for at barn og unge i området rundt Brasov by, og som mest sannsynlig ikke har eid ett fritidsantrekk tidligere, får dette.

I disse dager er vi i full gang med prosjektet «Brev til Julenissen» igjen og takket være en større donasjon fra Hotell kjeden Servatur, er det over 1000 barn som i år vil motta en gave fra Hand2Hand.