Vi inviterer til draktprøver 8. november

27. oktober 2021
Tok lunsjen ved Smalørvann
4. november 2021

Mandag 8. november klokka 18 inviterer vi deg til treff på Venåshytta.

Klubben har undertegnet en 3-årsavtale med Trimtex som skal levere oss treningstøy.

Det er mulig å prøve ulike typer tøy for å finne riktig størrelse og passform. Ting som kan prøves denne kvelden er to typer T-skjorter, treningsjakke og bukse, både i ulike herre- og damestørrelser.

Det er også mulig å se designet på draktene. Vi har fått oversendt en slags folie som viser hvordan farger og logoer blir.

Tidligere bestilte vi et stort lager av drakter. Slik blir det ikke nå. Hver og en kan bestille det tøyet man vil på nettet, via en såkalt klubbshop.

Dette vil det bli gitt informasjon om på møtet.

Passer det ikke å møte opp mandag 8. november, kan draktene prøves onsdag 10.november mellom klokka 09 og 13 og søndag 14.november under hyttas åpningstid fra 11 til klokka 15. Den dagen er det også Tippetrim! Draktene er da lagt ut i klubbrommet med inngang fra store peisestua.

Vil dere se mer på hvordan draktene kan se ut, klikk deg inn på denne:

Samtidig med draktprøve, 8. november, inviterer vi til vask av hytta, som er en årlig tradisjon i klubben. For de som har mulighet til det, ta med bøtte og klut.

Det vil bli en enkel servering med pizza og brus.

Velkommen skal dere være.

Kontaktperson:

Morten Paulsen