Gimle-løpet arrangeres 22. september!

MANDAGSTUR til Berby-området
22. mai 2024
Vandring i grenseland
28. mai 2024

Det var trangt om plassen på de første hundre meterne da trimsesongen ble innledet på Venås i går kveld i regi av Gimle IF. Den første av totalt 15 K-jogger samlet 118 mosjonister i alle aldre. *** Local Caption *** Publisert: 21. april 1998

Gimle IF skal igjen arrangere trimløp fra Venås og det skjer 22. september 2024. Samme dag åpner vi også hytta for sesongen og vi satser på Tippetrim også denne åpningsdagen.
Vi trenger nok noen funksjonærer til dette løpet, men det regner vi med at Gimle-medlemmer stiller opp på.
Det er Benjamin Strøm, vårt varamedlem til styret, som har tatt initiativ til dette løpet og lurer dere på noe så kan dere nå han på:  Kontaktperson: Benjamin Strøm/mobilnummer: 40549223.

Her er teksten vi sender ut for å få folk til å melde seg på:

Velkommen til Gimleløpet på Venås i Halden!
Vi inviterer til en løpsfest for hele familien hvor vi også åpner Venåshytta for sesongen.
Vi vil ha:
– 10 km terrengløp
– 5 km terrengløp
– Barneløp
– Tippetrim (Kjøpes på hytta)
Så her vil det være noe for absolutt hele familien å være med på.

Gå inn på linken under for å se påmeldingsskjemaet:

Gimleløpet (raceid.com)

Bildet er hentet fra Historiske Haldenbilder i HA, tatt 21. april  1998, på Venåshytta, da den såkalte K-joggen ble arrangert. Foto: Anders Johansson