Husk å støtte våre sponsorer!

Bålet ble tent på Ulvås
2. desember 2020
Til topps på årets siste mandagstur
7. desember 2020

Gimle IF har etter hvert skaffet seg gode sponsorer som alle bidrar til at klubben kan drives på et akseptabelt nivå. Vi er veldig avhengig av dem alle sammen og derfor er det på sin plass å skryte dem opp. Stadig vekk opplever vi positiv respons fra flere aktører i lokalsamfunnet Halden, og det er årsaken til at vi, blant annet, kan holde løypenettet og lysløypa i god stand. Vi tilbyr gratis ved til alle våre grillplasser, og dette ser det ut til at turfolket, skoler og barnehager setter stor pris på. Det er svært mange som benytter seg av de mulighetene vi legger til rette for publikum på Venås fortiden.

De to STORE, GODE HJELPERNE, for Gimle IF er Berg Sparebank og Sparebank1Stiftelsen Halden, som begge har bidratt mye for oss. Siste prosjektgave var penger til en oppgradering av veien opp til Venåshytta, som har blitt riktig fin. Begge bidragsytere er opptatt av at vi legger forholdene til rette for turgåere, og det er alltid positiv tilbakemeldinger når vi spør om noe!

Men det er flere som bidrar for oss:

Forleden fikk vi en svært hyggelig tilbakemelding fra Sørby utleie, som vi ofte  låner utstyr av. Bare hør hva de skriver: «Den jobben dere gjør for fellesskapet er fenomenal. Vi bidrar i løypenettet til både Venås, Høiås, Erte, Ormtjern og de andre fellesplassene vi har her i byen – og det ser vi på som en selvfølge. Fortsett med den gode jobben dere gjør , så skal vi sørge for at dere kan gjøre den på enklest og tryggest måte. Ha en fin kveld !»

Felleskjøpet i Halden er også på tilbydersiden og har gitt oss en flott klyveøks og en hagesaks i gave.

Sparebankstiftelsen DNB har vært med og bidratt til at vi nå kan tilby en preparert lysløype, som om noen år forhåpentligvis skal bli et fint nærmiljøanlegg med treningsapparater for folk i alle aldre.

Sparebank1 Østfold Akershus har også gitt oss støtte til opparbeidelse av løyper i marka.

Fredriksten Rotary, med god hjelp fra Jensen & Scheele Bil AS, GG Gruppen, Porsnes Trafikkskole, Opplæringskontoret for service og samferdsel, AF-gruppen og Mekanisk Service har alle sponset oss med ny grill under den overbygde plassen på Venås.

Halden Arbeiderblad, gjennom Amedia-stiftelsen, ga oss penger til å lage en ny grillplass med fine granittsitteblokker, godt egent for barnehagene som besøker oss titt og ofte.

Neste gang du er på Venås, ta en titt på SPONSOR-TAVLA vår. Der står også flere bidragsytere:

AF Bygg Østfold bidrar til drift av klubben. Vi takker.

Monsternett– som gir oss gratis nett på hytta.

Stangeskovene som alltid gir gode rabatter på materialer.

Motz Conditori og Bakeri som gir oss overskuddsbakevarer, blant annet brød som våre ungdommer spiser i et fellesmåltid etter treninger torsdager. (Når det ikke er Korona)

Kynningsrud bidrar også til driften av klubben, noe vi er svært takknemlig for.

I tillegg er både Berg sparebank og Sørby Utleie med på sponsortavla og de er nevnt tidligere.

Om ikke dette var nok, er det også mange som har kjøpt stolper i lysløypa av oss og alle disse kan du ta en titt på her:

Eie en stople – Gimle IF (gimle-if.no)

Vi oppfordrer alle brukerne av Venåsmarka til å støtte våre sponsorer og takker samtidig for all støtte!