Innkalling til årsmøte

6. februar 2022
Berby-tur i strålende vårvær
8. februar 2022

Gimle IF innkaller til årsmøte mandag 7. mars 2022 klokka 18 på Venåshytta.

Eventuelle forslag sendes til e-post: post@gimle-if.no innen 21. februar.

Alle sakspapirer knyttet til årsmøtet vil være tilgjengelig på Gimle IFs hjemmeside

https://gimle-if.no  en uke før årsmøtet.

For de som ønsker papirprint av saksdokumentene, kan det bestilles på post@gimle-if.no.

Enkel servering.

Velkommen

Annen info:

Hjertestarterkurs

Vi minner samtidig om kurs i hjertestarter og livredning på Venås onsdag 9. februar fra klokka 09.

Treningstøy

Det er laget en egen rabattkode til Gimle IFs medlemmer for ordinære lagerprodukter i www.trimtex.no .

Koden er: Gimle IF 25% = GimleIF25

Dette er altså ikke Gimle-drakter, med Gimles farger, men treningstøy som Trimtex har i sitt sortiment. For å åpne et nytt bestillingsvindu av Gimle-drakter bør det være flere enn 10 som ønsker bestilling. For dere som ønsker å bestille Gimle-drakter, gi beskjed om det til epost: post@gimle-if.no. Blir det mer enn 10 som melder seg, så kjører vi en ny runde med bestillinger. Hvis ikke, venter vi til høsten.