Mandagstur nr.12 – TIRSDAG 10.juni !

MANDAGSTUR NR. 11 2014. 26.mai.
13. mai 2014
MANDAGSTUR NR. 13 – 2014. 1.sept.
26. august 2014

Dette blir den siste mandagsturen på denne siden av sommeren. Den blir som nevnt på en tirsdag pga pinsen.

Parkering blir på grusbanen på Nyborg/Aspedammen. Derfra følger vi lysløypa/Olavsleden sørover til vi møter kraftledningen. I sti/lysløypemøtet der tar vi til høyre og følger sti i kanten på en stor myr. Etter myren kommer vi inn på Olavsleden igjen og følger den der den bukter seg frem i området øst for Løkkeberg/Bjerklund og nedover mot Liholttjern, Vi passerer tjernet og fortsetter på leden noen hundre meter sørover før vi tar oss ut på et platå. Der ute ligger det en hytte (Liholthytta). Der tar vi spisepause.

Etter et godt måltid i det fri følger vi leden tilbake til Liholttjern, men nå følger vi stien forbi Tjernholt og frem til veidelet ved Moen. Derfra går vi veien sørover til Løkkeberg. Der tar vi inn på sti som etter 200/300 m møter Olavsleden. Da følger vi den og lysløypa tilbake til P.

Bålforbudet gjelder fortsatt, så dere får utstyre dere med en dugelig matpakke og passende mengde drikke.

Vel møtt til skogstur!

Coop/Næridsrød kl. 10.00.