Nå er hyttevaktlistene klare

Bli med på «Sommerkroppen 2024»
23. august 2023
Willy tok NM-gull og sølv!
8. september 2023
Info om hyttevaktene på Venåshytta høsten 2023 og våren 2024

Hei og takk for at du stiller opp for Gimle Idrettsforening.

En viktig inntektskilde for foreningen er kiosken på Venåshytta, som vi i år har tenkt å åpne for publikum søndag 1. oktober 2023.

Nytt i år er at vi  har hytta åpen også 2. juledag.  Årsaken er at da er det nøyaktig 90 år siden hytta åpnet for publikum, og dette må vi jo feire.

I løpet av vinterhalvåret tar vi sikte på å ha hytta åpen 24 søndager fram til og med 17.mars 2024. Skal vi klare det, trenger vi din hjelp, og vi er gald for at du stiller opp.

Dersom oppsatt vakt ikke passer, må du selv sørge for å bytte med andre på listen. Derfor er det satt opp mobilnummer til alle på listene.

Også i år har vi fått med oss Berg sparebank på en vaffel- og kaffeavtale, som gjør at vi kan sette ned prisen på disse varene.

Som dere ser vil det også i år bli forsøkt å avvikle Tippetrim den andre søndagen i hver måned så lenge vi har hytta åpen. Vi åpner også hyttesesongen med Tippetrim. Vi har satt inn ekstra mannskap på Tippetrim-dagene, da det normalt sett er mer publikum da. Det blir også Tippetrim 2. juledag.

PS 1: Har du en Gimle-draktoverdel så bruk den gjerne under hyttevakta.

PS 2: Husk at alle som står på hyttevaktlistene og er medlem av Gimle IF får leie hytta til halv pris. Det gjøres på post@gimle-if.no.

Er det noe uklart kan du ringe Knut Vingerhagen på 99612815 eller til Morten Paulsen på 99205328.

OBS: All info om hyttevaktene er også lagt ut på Gimle IFs hjemmeside https://gimle-if.no/hytte/vaktliste/ og

instruksen ligger her: https://gimle-if.no/hytteinstruks/

Husk at vi også legger ut all relevant info for våre medlemmer der, så sjekk denne siden ved jevne mellomrom.

Vi har også to facebooksider som dere kan finne mye info på, nemlig «Gimle IF- mandagsturer» og «Gimle IF Venåshytta».

Takk for at du gjør en viktig jobb for Gimle IF.

Hilsen styret i Gimle IF