Bli med på «Sommerkroppen 2024»

Referat fra siste styremøte
22. august 2023
Nå er hyttevaktlistene klare
24. august 2023
Gimle IF setter nå i gang et nytt aktivitetstilbud med oppstart tirsdag 29. august, og tirsdagene framover.

Sommerkroppen 2024 har opplegget fått som navn og da skulle det vel ikke være noen tvil om hva som er målet.

Det er klubbens to medlemmer Bjørn Slåtterø og Tore G. Moen som står bak det hele og sørger for at treningene blir gjennomført.
  • Vi skal være inne i gymsalen på Gimle skole hver tirsdag fra klokka 18 til 19.30 og vi kan tilby et opplegg som passer for alle. Stor, liten, gammel eller ung. Eller for eksempel for ungdom i alle aldre, sier Slåtterø, med et snev av humor.
  • Vi starter hver trening med innebandy og avslutter med styrketrening, med ulike øvelser. Vi trenger ingen forhåndspåmelding. Det er bare å møte opp, eller så går det an å ringe meg på 91603294 hvis det er noen som lurer på noe, sier Slåtterø.
  • Det folk skal ha med seg eller rettere sagt på seg, er treningstøy for innebruk og joggesko. Dusjing foregår hjemme, så vi bruker ikke garderober.

Så folkens – nå vet alle hva som skal til for å få Sommerkroppen 2024!

PS: Bilde viser ikke gymsalen på Gimle skole, men er brukt som illustrasjon til saken.