Nå er trimrommet klart til bruk!

MANDAGSTUR fra Ormtjern
5. juni 2024
Tur langs med Helleså-vassdraget
11. juni 2024
En helt ny og moderne tredemølle er på plass.
En ny benpressmaskin for styrking av benmuskelatur.
En skistakemaskin er på plass.
Spinningsykkelen har vi fått som gave av Spenst.
Stein Viken fra Spenst leverte sykkel og skistakemaskin, gitt i gave til oss.
Den gode, gamle vektmaskinen er fortsatt på plass.
Trimrommet på Venåshytta har blitt fornyet på alle måter og kan nå tas i bruk av klubbens medlemmer.
Vi har pusset rommet opp, lagt nytt gulvbelegg og malt vegger og lister.
De gamle lysstoffrørene i taket er byttet ut med moderne led-lys.
Vi har kjøpt inn en ny tredemølle og en ny benpressmaskin der kondisjon og muskulatur kan trenes.
I tillegg til dette har Spenst gitt oss en spinningsykkel og en skistakemaskin, som Stein Viken leverte oss her forleden.
Den gamle allround trenings-  og vektmaskinen har vi beholdt og her kan du fortsatt trene ulike muskelgrupper.
Berg sparebank og Sparebank1Stiftelsen Halden har bidratt med penger til trimrommet, som gjør at vi nå har klart å realisere ønsket om et moderne treningsrom på Venås.
Vår eminente langdistanseløper og varamedlem til styret, Benjamin Strøm er kontaktperson for trimrommet. Lurer du på noe, så kontakt han på: 405 49 223.
PS: Info om bruk av tredemølla kommer på plass om ikke lenge.
Velkommen til styrketrening på Venås!