Ny grillplass og ny grill!

Sommer-o-skole på Venås
21. juni 2020
Nytt detaljrikt kart tilgjengelig
28. juni 2020

Slik ser den nye grillplassen ut.

Den gamle grillen er nå erstattet med en ny som Rotary har laget. De skal nå lage en metallrist også.

Nå er første del av den nye grillplassen bak Venåshytta ferdig laget, med flotte granittsitteblokker i en runding oppe på et lag med pukk. Senere i høst skal vi lager en bålplass i midten av rundingen og vi skal også lage et lite vedskjul der folk kan forsyne seg av ved til denne plassen.

Vi håper at plassen kan brukes spesielt av barnehagebarn som ofte besøker området, men den vil også være åpen for alle som ønsker selvsagt.

Det er firma Lindhaugen AS som har tatt på seg jobben med å lage til plassen for oss og det har blitt riktig fint.

I tillegg til dette er nå Rotary i gang med å fornye den gamle grillen ved Lavvoen. Dette gjør de som en gest for klubben vår og vil ikke koste oss noe. Nå mangler bare en grillrist som denne foreningen også skal lage.

Dette blir kjempefint å ta i bruk under åpen dag på Venås den 30. august.