Mandagstur nummer 5 til Ankerfjella

Nytt og bedre lys i lysløypa!
20. april 2021
Bare lokale aktører bak vår «nye» lysløype
27. april 2021

Mandagstur nummer 5 2021 avvikles 3. mai:

Etter å ha lest de kommunale koronaråd i dagens HA gjennomfører vi mandagstur nr.5 som planlagt. Her kommer litt mer opplysninger om turen:

Turen går i området øst for Langetjern i Ankerfjella. Der har vi ikke gått tur siden sept. 2013.

De siste årene har vi laget oss en liten tradisjon ved at vi har valgt en av Tur-O-Halden sine turer helt eller delvis som mandagstur. Når årets turorientering har laget en fin runde mellom alle tjernene der inne, så hiver vi oss på. Samtidig får vi også presentert hvilket fantastisk tilbud turorientering er.

Så gjør dere klare, turen følger postene fra 1 til 8.

Som avslutning tenker vi å følge tømmer-renna (det som er igjen) ned til Gøtelitjern og går via Drit-i-kring ut til parkeringen som vi tar ved Remnevann på Bjørkebekk-veien.

Vær klar til avmarsj kl.10.00.

Bål er det vel ikke tid for nå, så en god matpakke får duge

Velkommen til tur med korona-avstand!