Vi har nå sendt ut medlemskontingent til alle

Vi fulgte riksgrensen mot det forbudte land!
10. mars 2021
Mandagsturene satt på vent
16. mars 2021

Det er sikkert mange av dere i klubben som nå har fått en melding på eposten med varsel om innbetaling av kontingent fra Gimle IF. Det stemmer. Tirsdag 9. mars skrev vi litt historie da vi endelig tok i bruk medlemsfaktureringen via Norges Idrettsforbunds sider KlubbAdmin.

Med litt hjelp fra Forbundet klarte vi å sende ut fakturaer både til enkeltmedlemmer og familier. Nå kan det hende noen mener at kontingentsummen ikke stemmer, men da ber vi dere å kontakte vår kasserer Dag Borge Svendsen, så ordner han opp.

Han treffes på 915 57 796 eller på epost dagborge@gmail.com.

Nå regner vi med at vi også får ryddet opp i medlemsregisteret slik at folk som ikke har vært medlemmer i klubben på en stund kommer til å bli strøket av listene, hvis de ikke betaler denne kontingenten. Vi håper imidlertid at de som nå har fått kontingentvarsel blir med videre for vi trenger dere alle sammen i klubben.

Medlemskontingenten er ganske lav, men den er viktig likevel og bidrar til at vi kan drifte Venåshytta og lysløypa også i tiden framover.

Vi oppfordrer alle til å prøve å verve nye medlemmer, så kjenner du noen som har lyst til å være med så prøv å få de til å melde seg inn i klubben. Innmelding i klubben gjøres best her: Bli medlem – Gimle IF (gimle-if.no)

Ellers håper vi alle på bedre tider og en åpning av samfunnet snart, slik at vi kan få brukt hytta på normal vis, og ønsket er jo å åpne for søndager igjen kommende høst. Det må vi komme tilbake til.

Ellers takker vi alle som ønsker å støtte Gimle IF, som nå har passert 95 år og nærmer seg brått 100 år!